Sociale Verkiezingen

Sociale verkiezingen 2024

Verkiezingen, het is weer zover!! Dit jaar zullen er meerdere politieke verkiezingen worden georganiseerd. Maar voor het zover is zullen er in de meeste bedrijven eerst nog Sociale Verkiezingen worden georganiseerd! Ook binnen ING zal je naar 4-jaarlijkse gewoonte jouw stem kunnen uitbrengen tijdens de Sociale Verkiezingen!

Bij ING zullen deze verkiezingen doorgaan van woensdag 15 t/m woensdagmiddag 22 mei.

Net zoals in 2020 kan je terug elektronisch stemmen vanop de eigen laptop (thuis of op kantoor). De collega's die langdurig afwezig zijn of niet over een laptop van de bank beschikken, zullen hun stem op papier kunnen uitbrengen.

Omdat wij, ACV Puls, zeer veel belang hechten aan een goede syndicale werking en constructief overleg met de werkgever is dit voor ons een hoogtepunt. Ook de komende 4 jaren willen we namelijk verder werken aan een aangename werkplaats en optimale loon- en arbeidsvoorwaarden.

Hiervoor rekenen we op jullie steun om onze afgevaardigden een plaats te geven in de overlegorganen.

Om de papierberg te helpen verminderen hebben we er voor gekozen om onze kandidaten en ons programma vooral via digitale weg tot bij jullie te brengen. Dus, klik hiernaast op de buttons en leer zo onze ambities en kandidaten kennen

Ons motto blijft: We listen, We care, We act!